måndag 2 januari 2017

Jag vill alltid älska dej



Musik: Tommy Aperia
Text: Monica Antonsson
Inspelad 2016 hos Tommy Aperia, Uppsala


Jag vill alltid älska dej

Du och jag igenom åren                                      
Det ska alltid vara vi                 
Som delar glädjen, om än sår vi kan få
Tar vi hand om varann  

Världen är så kall och frusen
Så många hjärtan fyllts av hat
För männskors strider genom tusentals år
Tar vi hand om varann

Jag vill alltid älska dej
Tända ljus i dina ögon            
Genom livet bär jag dej          
Som du bär mig i lust och nöd
                                                     
Vi ska lura alla faror
sånt som hotar utanför
Vi står stadigt kvar och vi ska förstå
att ta hand om varann

Jag vill alltid älska dej
Tända ljus i dina ögon            
Genom livet bär jag dej          
Som du bär mej i lust och nöd

Jag vill alltid älska dej
Tända ljus i dina ögon             
Med kraft och styrka bär jag dej           
Som du bär mej i lust och nöd

Since we love as we do

You and I will be for ever
We will never drift apart
If all our future dreams might never come true
We still love as we do

There are lots of hearts too frozen
There are hatred everywhere
You´re the one I have chosen for life
Course we love as we do

We will always be together
My heart has for you an open door
Through sunny days and stormy weather
Side by side for ever more

We will fool all threats around us
All the rumors that destroys
We will stand on solid ground through our lifes (every day)

Since we love as we do

We will always be together
My heart has for you an open door
Through sunny days and stormy weather

Side by side for ever more

We will always be together
My heart has for you an open door
Through sunny days and stormy weather
Side by side for ever more


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar